„A házasság az a műhely, amelyben két ember bölcsességgel, türelemmel és kölcsönös lemondással a közös boldogságon dolgozik. Olyan, mint a jó termőföld: csak azt adja vissza, amit beléje vetnek. - Nagy Endre”

SZEMÉLYES BEMUTATKOZÁS

Kedves Ifjú Pár, Honlapunk Látogatója!

Esküvőszervezőnek lenni egy bizalmi feladatkör, hiszen a jegyespárok életük egyik legszebb és legünnepélyesebb eseményének szervezését bízzák az esküvőszervezőre. Egy esküvőszervező rengeteg feladatot vesz le a pár válláról, időt, energiát tud spórolni és nem utolsó sorban megkíméli a párt a szervezés stresszétől.

Engedjétek meg, hogy pár mondatban bemutatkozzunk.

Szentkuti Ágnes Barbara és Sváb Angéla esküvő és családi rendezvényszervezők vagyunk. Mindketten multi világban éltünk sok szervezési és problémamegoldó tapasztalattal, de úgy döntöttünk, hogy emellett olyan dologgal is foglalkozni szeretnénk, amiben a kreatív énünk is ki tud teljesedni. 20 éves barátság köt minket össze, kiegészítjük egymást, szinte befejezzük egymás mondatait, így tökéletes szervező párost alkotunk. Egy véletlen folytán csöppentünk és szerettünk bele, ebbe a varázslatos és izgalmas esküvőszervezői világba. Lelkesedésünkkel, kreatív ötleteinkkel, jó szervező képességünkkel, örömmel segítjük az ifjú jegyespárokat abban, hogy esküvőjük a lehető legtökéletesebb legyen.

Egy esküvő megszervezése komoly munkával jár és sok-sok feladattal még akkor is, ha csak néhány fős esküvőről beszélünk, hiszen az apró részletekben rejlik az ördög. Napjaink rohanó világában nagy segítség az ifjú párok számára, ha nem egyedül, hanem egy profi csapattal tudnak felkészülni a NAGY napra, és az egyéb teendőik mellett ránk bízhatják a szervezés nagy részét.

Törekszünk arra, hogy a szervezés örömteli legyen a jegyespárok számára, és ne stresszként, aggódva éljék meg a készülődést. Kipróbált és profi szolgáltatókkal dolgozunk együtt, így a NAGY nap örömét és boldogságát semmi nem árnyékolhatja be.

A bizalmat megkapva minden hozzánk forduló jegyespár igényeit, elképzeléseit szeretnénk úgy megvalósítani, hogy valóban egyedivé, stílusban hozzájuk illővé és felejthetetlenné tegyük az esküvőjük napját.

Örömmel segítünk megvalósítani az álmotokat!

Köszönjük a bizalmat!

Ági & Angéla
Esküvőszervezők

HOLYWELL CÉGISMERTETŐ

Köszöntünk honlapunkon Kedves Jegyespár, Látogató!

Mindenekelőtt szeretnénk Gratulálni eljegyzésetek alkalmából és kívánjuk, hogy esküvőtök előkészületei gördülékenyen menjenek és a Nagy Nap olyan legyen számotokra, amilyennek megálmodtátok.

Az esküvő olyan alkalom, amire évek, évtizedek múltán is szívesen emlékezünk vissza és örömmel mesélünk róla gyermekeinknek, unokáinknak, barátainknak. Az esküvői fotók, videók időről időre előkerülnek és rokoni, baráti látogatások alkalmával sokszor felelevenítődnek az esküvőn történtek.
Egy esküvő során legyen az néhány vagy akár száz fő, nagyon sok szervezési munkát igényel. Aki nem gyakorlott a szervezésben, annak egy esküvőt megszervezni nem egyszerű feladat, hiszen rengeteg szolgáltatóval kell egyeztetni, ajánlatokat bekérni, azokat összehasonlítani, döntéseket hozni, figyelni minden apró részletre, hogy a kitűzött napra minden készen álljon. Esküvőszervezővel dolgozni nem luxus, ez egy józan döntés, annak érdekében, hogy a megálmodott esküvőtök a lehető legtökéletesebben valósulhasson meg és nem utolsó sorban az egyéb teendők mellett terhet vesz le rólatok a feladatok nagy részének átvételével.

Hatalmas felelősség és egyben nagyon megtisztelő is, ha egy fiatal pár felkér életük egyik legfontosabb napjának a megszervezésére. Ügynökségünk küldetése, hogy a jegyespárokat átsegítse a szervezés útvesztőjén és az esküvőszervezés terheit átvállalja. Munkatársaim és szolgáltató partnereink szakmai tudása, több évtizedes tapasztalata a garancia arra, hogy az általunk szervezett esküvők a lehető legtökéletesebben, első osztályú minőségben bonyolódjanak le a megbízó igénye szerint.

Az általunk szervezett hagyományos esküvőkért nem kérünk szervezési díjat, hiszen a szolgáltatóktól kapjuk a jutalékukat a közvetítésért.

Munkatársaimmal komplex esküvőszervezést is vállalunk. A leány és legénybúcsú megszervezésétől kezdve, az esküvői szertartáson és esküvői vacsorán át, egészen a nászút megszervezéséig mindenben a segítségetekre lehetünk.

Kezdjük el a közös álmodozást, tervezzük meg együtt a csodás Nagy Napotokat, és a mi feladatunk, hogy az álmotokat valóra váltsuk!

Üdvözlettel:
Szentkuti Ágnes Barbara és Sváb Angéla
Esküvőszervezők

HOLYWELL CSAPATA

team img 1

Szentkuti Ágnes Barbara

Esküvőszervező és Szertartásvezető

Minden hozzám forduló jegyespárt professzionális szinten szeretném kiszolgálni és az igényeiknek megfelelő emlékezetes esküvőt szervezni számukra.

team img 2

Sváb Angéla

Esküvőszervező

Az ifjú párnak egy feladata van: felkészülni lelekileg a NAGY napra és a házzasságra, a többi a mi feladatunk és az, hogy bíztosítsuk a NAGY nap könnyed és felszabadult legyen.

HOLYWELL SZOLGÁLTATÁSAI

Helyszín

A helyszín kiválasztása a legfontosabb feladat az esküvőszervezés során, hiszen, ez befolyásol további esküvőelemeket, mint például a dekorációt, a vendéglátást, a menyasszonyi ruha kiválasztását és akár a külső szertartás lehetőségét. Megismerve az elképzeléseket olyan helyszínt fogunk javasolni, amely a lehető legjobban tükrözi az egyéniségeteket. tovább..

Dekoráció

A megfelelő dekoráció - legyen az virág, textília, gyertya, lufi stb. - az esküvő sikerkulcsa, hiszen az első benyomás megteremtheti az egész rendezvény hangulatát. Az ifjú pár megismerését követően tapasztalataink, valamint dekoratőr kollégáink szakértelme alapján megvalósítjuk azt a légkört, hangulatot a kiválasztott helyszínen, ami a leginkább tükrözi az elképzeléseket, álmokat. tovább..

Vőfély-Ceremóniamester

Egy nagyobb létszámú esküvőn fontos a vőfély, vagy a ceremóniamester jelenléte, szerepe, hiszen Ő az, aki összefogja a násznépet, irányítja az eseményeket és a jó hangulat érdekében játékokkal szórakoztatja vendégeket.tovább..





Szertartásvezetés

Sokáig a párok nagy része a házasságkötő termekben fogadott egymásnak örök hűséget, de manapság megnőtt az igény arra, hogy külső helyszínen legyen megtartva a polgári és akár az egyházi szertartás is. A polgári ceremónia megszervezése külső helyszínen nem jelent gondot, hiszen sok anyakönyvvezető vállalja a külső helyszínen való esketést. tovább..

Fotó

Az esküvőn készült fotók az ifjú pár életének legszebb pillanatait kell, hogy megörökítsék, ezért javasoljuk a profi Fótost, hogy a képek visszatükrözhessék az eseményt, személyiségeteket; megörökítve az örömöt és boldogságot, amit közösen a családtagokkal, rokonokkal, barátokkal átéltek. tovább..

Catering

Ha az esküvő helyszínéül olyan helyet választ az ifjú pár, amelynek nincs saját konyhája, nem kell aggódni, hiszen rengeteg olyan cég van, akik az igények alapján készítik el az ételsorokat és elszállítják a helyszínre. Természetesen felkészültek terítékekkel is, így tökéletes tálalásban fogyaszthatja majd a násznép az ünnepi lakomát. tovább..

Esküvői torta

Az esküvői torta az est fénypontja, ahol az ifjú pár az első közös feladatukban megmutathatják, hogyan is kell felszelni a tortát és tálalni. A torta kiválasztásánál fontos, hogy vegyük figyelembe az esküvő stílusát, színvilágát, hiszen ez is hozzájárul a megörökített pillanatok hangulatához. tovább..

Menyasszonyi ruha

A mennyasszonyi ruhának tökéletesnek kell lennie az esküvő napján azáltal is, hogy hiszel és bízol abban, hogy gyönyörű, és a Te nagy napodon, a világon a legszebb vagy benne. tovább..

Menyasszonyi csokor

A menyasszonyi csokor a legszebb kiegészítője a ruhának, amely színben és stílusban harmonizál az esküvő hangulatával, stílusjegyeivel, beleértve a sminket és a frizurát. Választásakor érdemes figyelembe venni azt is, hogy mely virágoknak van éppen szezonja. A kiválasztott virágból készíthető a kitűző, autódísz, asztali dísz, valamint a dobó csokor, ha szeretnéd megőrizni a mennyasszonyi csokrodat. tovább..

Meghívó

Az esküvői meghívó apró dolognak tűnik az egyéb fontos dolgok mellett, de mégis van szerepük. A meghívott vendégek a meghívóval találkoznak először és az alapján lesz egy benyomásuk a várható esküvő hangulatáról, stílusáról. tovább..

Zenekar, DJ- Zene az esküvőn

A jó helyszínválasztás és a finom vacsora mellett a zenén áll vagy bukik, hogy az esküvő felejthetetlen legyen. A jó zene felpezsdíti a társaságot és garantálja a jó hangulatot. tovább..

Smink & Fodrászat

Smink és a haj is fontos a mennyasszonynak, hiszen ezeknek is ki kell hozniuk a legszebbet a mennyasszonyból, nem beszélve arról, hogy illeszkednie kell a ruhához, az esküvői hangulathoz és egyedivé kell tennie a menyasszonyt megtartva.. tovább..

Azonos neműek esküvőszervezése

2009 óta Magyarországon is lehetővé teszik a törvények, hogy azonos nemű párok bejegyzett élettársi kapcsolatot létesítsenek. Ennek lehetőségével élve, segítünk a meleg párok számára abban, hogy ezt az eseményt méltóképpen ünnepelhessék meg családjukkal, barátaikkal, rokonaikkal és.. tovább..

Kisállat esküvő

Egyre többen gondolják úgy, hogy a kis kedvenc háziállataiknak is szerveznek egy rendhagyó, kisállat esküvőt. Amennyiben szeretnéd, hogy a kis kedvenceid összeházasodjanak és ezt egy kedves kis ünnepség keretében szeretnéd meg is ünnepelni a családoddal és a barátaiddal, de nincs ötleted hogy hol és hogyan, vagy csak nincs időd a szervezésre, bátran keress bennünket, mert mi fergeteges bulit szervezünk nektek és a kis kedvenceiteknek. tovább..

HOLYWELL ÁRSZABÁS

1. Esküvőszervezés és lebonyolítás

Az általunk szervezett esküvőszervezésért nem kérünk szervezési díjat, hiszen jutalékot kapok a szolgáltatóktól a közvetítésért, így benneteket nem terhel az esküvőszervezés miatt költség.

Csomag tartalma:
Három alkalommal személyes konzultáció

  1. Első találkozás
  2. Helyszínbejárás
  3. Esküvő lebonyolítása
Amennyiben az esküvő helyszíne Pest megye határán túl található és azt szeretnétek, hogy több alkalommal is találkozzunk a helyszínen, akkor a kiszállás díja külön számolódik, 75Ft/km oda-vissza.
  • Korlátlan e-mail-es és telefonos tanácsadás
  • Személyes megbeszélés után az elképzeléseiteknek megfelelő helyszínek felkutatása és helyszínajánlatok elkészítése
  • Igényelt szolgáltatók felkutatása, és árajánlatok elkészítése
  • Kapcsolattartás és folyamatos egyeztetés a szolgáltatókkal - kérdéseitekkel, kéréseitekkel elegendő csak hozzánk fordulnotok
  • A forgatókönyv elkészítése és továbbítása az összes szolgáltató felé (pl. dekorálás időtartama, szolgáltatók érkezése, polgári és templomi szertartás időpontja és helyszíne, vendégek érkezése, vacsora kezdete, menyasszonyi torta és a menyecsketánc időpontja, egyéb programok pontos rögzítése annak érdekében, hogy a szolgáltatók is felkészültek legyenek)
  • Esküvői költségvetés készítése, pontos elszámolás a szolgáltatók felé
  • Az esküvő lebonyolítása, a helyszínen való személyes jelenlétünk óradíjas, 15.000 Ft/ óra (minimum 6 óra)


2. Esküvői forgatókönyv készítés és esküvő lebonyolítás

A szolgáltatás óradíjas, 15.000 Ft/óra, minimum 6 óra

Csomag tartalma:
  • Két alkalommal személyes konzultáció
    1. Személyes egyeztetés a Nagy nap pontos menetéről és az általatok lekötött szolgáltatók névsorának és elérhetőségének átadása.
    2. Esküvő lebonyolítása
  • Korlátlan e-mail-es és telefonos tanácsadás
  • A forgatókönyv elkészítése és továbbítása az összes szolgáltató felé (pl. dekorálás időtartama, szolgáltatók érkezése, polgári és templomi szertartás időpontja és helyszíne, vendégek érkezése, vacsora kezdete, menyasszonyi torta és a menyecsketánc időpontja, egyéb programok pontos rögzítése annak érdekében, hogy a szolgáltatók is felkészültek legyenek
  • Esküvő lebonyolítása, a helyszínen való személyes jelenlétünk 15.000 Ft/óra, minimum 6 óra


3. Esküvői tanácsadás

A szolgáltatás óradíjas, 10.000 forint/ óra

HOLYWELL CSOMAGOK

Az alábbi csomagok közül tudtok választani attól függően, hogy milyen szolgáltatásra van szükségetek.

  • Esküvőszervezés és lebonyolítás
  • Esküvői forgatókönyv készítés és lebonyolítás
  • Esküvői tanácsadás


Esküvőszervezés és lebonyolítás



1. Első beszélgetés és árajánlat elkészítés.

Az esküvőszervezés első lépése, hogy megismerjük egymást, beszélgessünk az elképzelésetekről, álmaitokról a Nagy Nappal kapcsolatban. Időpont, létszám alapján körvonalazzuk a lehetőségeket mind stílus, helyszín, étel-ital, zene, stb. terén, hogy az elhangzottak alapján elkészíthessük elképzeléseiteken alapuló személyre szabott ajánlatunkat. Fontos tudnotok, hogy az általunk szervezett hagyományos esküvőszervezésért nem kérünk külön szervezési díjat, hiszen a szolgáltatóktól kapjuk a jutalékukat a közvetítésért. A közös munka során, mindig az ifjú pár érdekeiteket képviseljük, hogy ár-érték arányban a legkedvezőbb szolgáltatói ajánlatokat mutathassuk be és kiválaszthassuk számotokra. A szolgáltatókkal a kapcsolattartás a mi feladatunk, ezzel is megkönnyítve a teendőket, hiszen kérés, kérdés esetén elegendő bennünket keresni.

2. A helyszín kiválasztása, dekoráció egyeztetése választott dekoratőrrel

A helyszín kiválasztása az első legfontosabb dolog az esküvő szervezése során, mert a helyszín meghatározza az esküvőtök stílusát és a szükséges dekorációt is. Az árajánlatunkban legalább 4-5 olyan helyszínt fogunk javasolni, amelyek megfelelhetnek az általatok elmondott elvárásoknak. A helyszínbejáráshoz már érdemes a választott dekoratőrt is elhívnunk, hogy a helyszínt látva a dekoratőr kollégáink szakértelme alapján átbeszélhessük a dekoráció lehetőségeit, ami a leginkább tükrözi az elképzeléseket, álmokat.

3. Esküvői forgatókönyv összeállítása

Az esküvőtök minden egyes apró részletét, menetét tartalmazza a forgatókönyv. A közös véglegesítést követően a szolgáltatókkal is átbeszéljük, hogy a Nagy Napon minden gördülékenyen és tökéletesen menjen. Mint szervezők az az esküvő teljes ideje alatt ott leszünk, hogy koordinálva az egész napot, benneteket ne terheljen semmilyen szervezési feladat, hogy élvezhessétek és teljes odaadással átélhessétek ezt a csodálatos ünnepi alkalmat.

Esküvői forgatókönyv készítés és lebonyolítás



Amennyiben ti szerveztétek meg az esküvőtöket és ti bíztátok meg a szolgáltatókat, de azt szeretnétek, hogy a Nagy Napot egy profi összefogná és vezényelné le, erre is tudunk lehetőséget biztosítani.
Összeállítjuk az esküvőtök részletes forgatókönyvét, az általatok megbízott szolgáltatókkal történő kapcsolatfelvételt követően, hogy az esküvőtök napján minden gördülékenyen és tökéletesen menjen.

Mint szervezők az az esküvő teljes ideje alatt ott leszünk, hogy koordinálva az egész napot, benneteket ne terheljen semmilyen szervezési feladat, hogy élvezhessétek, és teljes odaadással átélhessétek ezt a csodálatos ünnepi alkalmat.

A szolgáltatás óradíjas, 15000 Ft/óra/fő, minimum 8 óra

Esküvői tanácsadás



Amennyiben nem igénylitek a komplett esküvőszervezést, mert ti szeretnétek a Nagy Napotokat megszervezni, de tanácsokra, kreatív ötletekre van szükségetek, akkor erre is van lehetőség. Ennek a szolgáltatás keretében, átbeszéljük az elképzelésetek, a megszervezett esküvőt, hogy az alapján tanácsot tudjunk adni, hogy mire kell odafigyelni, hol lehetnek buktatók a szervezésben, stb. Itt szeretnénk tanácsolni, hogy amennyiben ezt a szolgáltatásunkat választjátok, akkor érdemes már az elején bevonódnunk, hogy a lehető legkönnyebben menjen számotokra az esemény szervezése.

A szolgáltatás óradíjas, 10.000 forint/ óra/ fő

KAPCSOLAT

Köszönjük megtisztelő bizalmatokat!

Várjuk jelentkezéseteket egy személyes találkozóra, és bízunk benne, hogy segítségetekre lehetekünk az esküvőtök megszervezésében és lebonyolításában!

ELÉRHETŐSÉGEINK

Holywell Esküvőszervezés

Szentkuti Ágnes Barbara +36-30-436-4455

Sváb Angéla +36-70-458-4115

info@holywelleskuvo.hu vagy holywell@holywelleskuvo.hu